Bijna...! - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Simone Coomans - WaarBenJij.nu Bijna...! - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Simone Coomans - WaarBenJij.nu

Bijna...!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

30 Januari 2008 | Nederland, Hellevoetsluis

Hoi allemaal,

Zondag 10 Februari vertrek ik naar Paramaribo, Suriname!Om 10:00 gaat mijn vliegtuig de lucht in om vervolgens om 15:00 Surinaamse tijd aan te komen.

Erg spannend allemaal!Ga mijn best doen om al mijn verhalen en foto's op deze site bij te houden, zodat jullie helemaal op de hoogte blijven!
Ik zou het erg leuk vinden om ook jullie verhalen te horen natuurlijk!

Liefs Simone

  • 30 Januari 2008 - 19:51

    Guus:

    Ziet er goed uit en ik ben erg benieuwd naar je verhalen.

  • 30 Januari 2008 - 20:10

    Cisca En Bob:

    Veel plezier. Vanaf nu houden we je elke dag in de gaten.

  • 30 Januari 2008 - 20:39

    Tineke:

    Hoi nou ik ga je volgen hoor, en ik zal je op de hoogte houden van het wel en wee van syl, kris en bente, zodat je ze niet zal vergeten
    Maar ik zal je nog wel zien voor je weggaat.

    groetjes
    tineke

  • 30 Januari 2008 - 20:43

    Ellen:

    Spannend hoor Moon... Ik ga vanaf hier al je verhalen en foto's volgen!! Geniet ervan en doe voorzichtig!
    x Ellen

  • 30 Januari 2008 - 20:52

    Marije:

    Simoon, alvast heeeel veeeel plezier, maar ik zie je nog wel voordat je weggaat. Ik ga je volgen! ;D

    KuskuSs

  • 30 Januari 2008 - 20:54

    Marijke:

    Hoi Simone,
    Wat spannend allemaal! Het gaat nu toch wel heel dichtbij komen. Ik weet bijna zeker dat je daar een super leuke tijd zal hebben. Je moet uiteraard zelf ook wel je steentje daarin bijdragen, maar wat het land betreft, zul je er ongelooflijk veel indrukken op kunnen doen. Van de vakantie die Hans en ik daar vorig jaar hebben gehad, hebben we zeker de wens over gehouden om nog een keer naar Suriname te gaan. Ik ben er dan ook van overtuigd dat je in Suriname een onvergetelijke tijd zult hebben en met ongelooflijk veel indrukken van het leven aldaar zult terugkomen. Alvast heeeeeeel veeeeeeel succes gewenst met je stage. Leuk om via deze site op de hoogte te kunnen blijven van hoe het jou daar gaat.
    Dikke kus en groetjes, Marijke

  • 30 Januari 2008 - 21:02

    LEONIE:

    Heel veel plezier!! Geniet ervan!
    xx leonie

  • 30 Januari 2008 - 21:27

    Esther:

    Heey si! nu ben ik is degene die bij jou berichtjes achter gaat laten;)

    Dat je maar weet dat ik heeeel jaloers op je ben en dat ik je heel veel plezier wens! maar daar twijfel ik niet aan...Ben benieuwd naar al je verhalen!!

    Kus Es

  • 30 Januari 2008 - 21:50

    Ro:

    Haii Simoon!
    Gaaf meis! Een ervaring die je niet mag missen! Haal alles er uit wat er in zit en geniet er van want voordat je er erg in heb is het weer voorbij! K ga je verhalen lezen..

    Take care!

    x Robin

  • 30 Januari 2008 - 21:54

    Stef:

    heej simoon!! leuk dat je het hier gaat bijhouden!! ik ga je volgen hoor!! en hou jou natuurlijk ook op de hoogte :-)
    HEEL VEEL PLEZIER alvast!!!

  • 30 Januari 2008 - 21:55

    Henriette:

    Leuk man zo'n site, moet ik ook nog ff maken... Komt goed!

    In ieder geval heel veel succes in Suriname!!!

    X


  • 30 Januari 2008 - 21:56

    Joyce:

    Hola Simone,

    Gaat nu opschieten hé!! Iig heel veel succes en plezier in Suriname!

    beso

  • 30 Januari 2008 - 21:58

    Eva:

    Joehoe!!! Alvast veel plezier en veel succes!!!

    Dikke kuss, Eva

  • 31 Januari 2008 - 08:48

    Charlene:

    Hallo Simone,

    Ik wens je heel veel succes en veel plezier in Suriname. Ik ga zeker je verhalen volgen.

    Liefs, Charlene.

  • 31 Januari 2008 - 09:24

    Gaby :

    Hey meid, nou gaat het toch gebeuren!! Als ik voortaan weer een droom heb over je vertel ik hem meteen misschien gebeurd dat ook weer! Meid, heel erg veel plezier en geniet!
    Dikke kus Gaby

  • 31 Januari 2008 - 11:15

    Patricia:

    Hey!
    Afstuderen in suriname? Klinkt super! Veel succes en plezier!

    Gr,

    Patricia (HTRO)

  • 31 Januari 2008 - 15:54

    Janice:

    ow spannend!!!!!!!
    heel veel plezier, geniet ervan en doe vooral voorzichtig!!! lees maar veel in je vriendenboekje, zijn we toch een beetje met je mee :-)


  • 31 Januari 2008 - 16:06

    Maaike En Michiel:

    Vanaf vandaag onze nieuwe opstartpagina!!

  • 31 Januari 2008 - 19:03

    Rob & Bren:

    Hey Meis,

    Aftellen, spannend hoor.
    Geniet ervan!
    En met jouw verhalen genieten we mee

    Dikke kus

  • 31 Januari 2008 - 19:23

    Manon:

    het komt nu echt dichtbij !!! spannend hoor en ik ben uiteraard ook heeeeeeeeel benieuwd naar je verhalen en avonturen
    Veel plezier
    x non

  • 02 Februari 2008 - 14:22

    Lieverd:

    Ik heb liever niet dat je gaat, maar omdat het niet anders is veel plezier in Suriname en veel succes met afstuderen!! Ik ben er 1000% van overtuigd dat je het makkelijk gaat halen.

    Laf joe en tot over 2,5 maand ;)

    Dikke kusssss mij

  • 03 Februari 2008 - 15:51

    Dominique:

    Heel veel succes en vooral heeeeel veel plezier!

    Tot bij de diplomauitreiking ;-)

  • 04 Februari 2008 - 09:11

    Valery:

    Hey Si, wat leuk afstuderen in Suriname!! Dat gaat vast helemaal leuk worden, heb allemaal verhalen gehoord van meiden die in mijn lichting aftudeerden en die dus vorig jaar geweest zijn en het klonk echt TOP. Dus heel veel plezier! Kus Val

  • 05 Februari 2008 - 13:54

    Cor,lenie ,marilene:

    leuk zo'n avontuur,we gaan het bijhouden
    veel plezier in paramaribo.


  • 05 Februari 2008 - 16:18

    Robert:

    He Moon,

    Wat gaaf,
    Heel veel succes en natuurlijk ook een hoop plezier, geniet ervan.

    Robert x

  • 06 Februari 2008 - 20:20

    Arie & Elly :

    Heel veel plezier, wij knuffelen af en toe wel met Mark,komt goed ;-)Lekker... op naar t zonnetje en we zullen je volgen via de site.

  • 08 Februari 2008 - 19:44

    Tante Leida:

    hallo simone
    wij wensen jou een plezierige tijd toe in dat verweggistant en een goede vlucht .
    wij zullen uit kijken naar jou schrijven van je daar te houden stage

    veel succes en tot spoedig schrijfs goeie reis

    tante leida en ome cor

  • 09 Februari 2008 - 10:14

    Opa & Oma, V.Mark:

    Hey Simone, morgen is de dag dat je weggaat.We wensen je een goeie reis en veel succes met je studie,we zullen je volgen,een dikke kus!

  • 10 Februari 2008 - 19:47

    Marijke:

    Hallo Simone,

    Reis voorspoedig verlopen? Ben heel benieuwd naar je eerste indruk van Suriname. Een hele fijne en leerzame tijd gewenst daar in dat bijzondere land. We blijven je via deze site uiteraard volgen. Groetjes, Marijke

  • 12 Februari 2008 - 07:49

    Dick:

    Nou Simone, als het goed is zit je nu lekker in Suriname. Ik had al gehoord dat je goed was aangekomen, dus dat zit goed. In ieder geval hoop ik dat je een hele fijne tijd krijgt daar en niet teveel last krijgt van die vreemde insecten!!ha ha ha

    Groetjes Dick & Marlies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hellevoetsluis

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 April 2008

Laatste bericht vanuit Suriname

20 April 2008

Laatste week alweer!

03 April 2008

Beestenboel!!

27 Maart 2008

Chillend in je hangmat in het binnenland!

17 Maart 2008

Harde werkers!
Simone

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 13817

Voorgaande reizen:

10 Februari 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: